Szablon wykonała Zochan dla Ministerstwo Szablonów

wtorek, 22 kwietnia 2014

Witam wszystkich

Witam wszystkich :) jestem Kasia i postanowiłam założyć własnego bloga.
Będzie on o tematyce anime Naruto. Opowiadanie powstało już kiedyś w mojej głowie, akcja będzie miała miejsce 20 lat po IV wojnie shinobi. Skupiać się będzie na przygodach jego dzieci i pozostałych z drugiego pokolenia, wprowadzę też sporo własnych postaci:)
Nie wiem jak to będzie ze wstawianiem rozdziałów, mam już kilka gotowych, a potem zobaczy się
Zapraszam do czytania:)


1 komentarz:

  1. Nie ma tutaj rubryczki spam, dlatego gomen ;/
    Zapraszam Cie na mojego pierwszego bloga
    Słoneczny dzień, Tokio... Stolica Japonii
    Bardzo bezpieczne miasto, tak powiadają...
    Jednak ciągle słychać o różnych morderstwach, napaściach, gwałtach.
    A w centrum-zwykła szkoła
    Zwykli ludzie
    Codzienność-tak po prostu.
    I nikt by się nie spodziewał
    że w takiej zwykłej szkole
    znajduje się klasa morderców, która z pozoru dla innych uczniów wygląda normalnie.
    Tak.. klasa morderców
    składająca się z 12 uczniów i jednego nauczyciela
    Nauczyciel-niby ponury
    Ale on tak samo jak całe te liceum
    nic nie wiedzą
    Klasa zwie się: pechowa
    Czyli Pechowa Klasa
    Ale nie jest pechowa dla uczniów
    Tylko dla ich ofiar...
    Jak trzeba ukończyć Pechową Klasę?
    Po prostu-przetrwać jak najdłużej
    Przy obecności 12 najlepszych zabójców z całej Japonii
    Czy to będzie takie proste zadanie?
    Przekonajmy się....
    http://okamisasuke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń